2013-12-05

Kariyer Günleri: “Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” konulu konferans



Yüksekokulumuzda 05.12.2013 tarihinde INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet AKGÜN’ün sunumu ve INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Süreç Geliştirme Yönetmeni Burak KAVAK’ın katkılarıyla Kariyer Günleri: “Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” konulu bir konferans düzenlendi. Mehmet AKGÜN, sunumunda çağrı merkezlerinin tarihsel gelişimi, bugünkü durumu ve gelecekte sektörel gelişim tahminlerini anlattı, öğrencilerimizin kariyer planlamalarında çağrı merkezlerinin önemini belirtti. Konferansın sonunda üniversite-sektör işbirliği çerçevesinde çağrı merkezinde istihdam edilmek üzere Yüksekokulumuz ile INGBANK arasında işbirliği yapılması konusunda anlaşmaya varılmış ve mezunlarımızın iş başvuruları alınmaya başlanmıştır. Konferansa Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr.Gör.Dr. Aziz ŞATANA, Öğr.Gör. Funda ER ÜLKER, Öğr.Gör. Murat Olcay ÖZCAN, Öğr.Gör. Meryem İnci GÜLEN, Öğr.Gör. Betül AKAN, Öğr.Gör. Beyhan TUNCER, Öğr.Gör. Aslan Savaş DEMİRCAN ve öğrenciler katıldılar.